Տնտեսական

USD BUY - 382.00+0.00 USD SELL - 385.00-0.50
EUR BUY - 434.00-5.00 EUR SELL - 442.00-5.00
OIL:  BRENT - 71.84-1.72 WTI - 69.40-0.77
COMEX:  GOLD - 3341.90-0.07 SILVER - 36.66-1.37
COMEX:  PLATINUM - 1295.40-3.64
LME:  ALUMINIUM - 2605.50-1.14 COPPER - 9798.00+0.29
LME:  NICKEL - 15316.00-0.03 TIN - 33693.00-1.08
LME:  LEAD - 2016.50+0.12 ZINC - 2805.00-0.66
FOREX:  USD/JPY - 150.83+1.37 EUR/GBP - 1.142-0.03
FOREX:  EUR/USD - 1.142-0.03 GBP/USD - 1.3195-0.45
STOCKS RUS:  RTSI - 1071.61+2.11
STOCKS US: DOW JONES - 44130.98-0.74 NASDAQ - 21122.45-0.03
STOCKS US: S&P 500 - 6339.39-0.37
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 41069.82+1.02 TOPIX - 2943.07+0.78
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 24773.33-1.60 SSEC - 3573.21-1.18
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9132.81-0.05 CAC40 - 7771.97-1.14
STOCKS EUR:  DAX - 24065.47-0.81
31/07/2025  CBA:  USD - 383.82-0.02 GBP - 507.64-5.32
31/07/2025  CBA:  EURO - 439.01-3.9
31/07/2025  CBA:  GOLD - 40775-153 SILVER - 467.94-2.3
BDO. Հաճախորդների վատ սպասարկումը բացասաբար է անդրադառնում ընկերության ֆինանսական արդյունքների վրա
12/02/2014 17:20
Կիսվել

BDO. Հաճախորդների վատ սպասարկումը բացասաբար է անդրադառնում ընկերության ֆինանսական արդյունքների վրա

Բի-Դի-Օ աուդիտորական ընկերությունների խումբը, որը հանդես է գալիս աշխարհի 144 երկրում, այդ թվում նաև Հայաստանում` «Բի-Դի-Օ Արմենիա» ընկերության միջոցով, բազմիցս ներկայանում է տարբեր հետազոտություններով, որոնք մեծ պահանջարկ են վայելում գործարար հանրության շրջանում: 

Վերջերս Բի-Դի-Օ ընկերությունների խմբի կողմից իրականացված «Ծառայություն 2020, վերադարձ դեպի ծառայություն» թեմայով հետազոտությունը համառոտ տարբերակով հրապարակվել է հեղինակավոր  The Economist ամսագրում:

Այս հետազոտությամբ առաջին անգամ ներկայացվել է հաճախորդներին վատ սպասարկելու ազդեցությունը բիզնեսի վրա ամբողջ աշխարհում: 2013թ. վերջերին Եվրոպայի, Հյուսիսային Ամերիկայի, Ասիայի գործարար աշխարհի 832 առաջատար ընկերությունների շրջանում իրականացված հարցումը ցույց է տալիս, որ այդ ընկերությունների գրեթե 59%-ը հաստատում է, որ հաճախորդների սպասարկման որակի անկումը էական ազդեցություն է ունենում ֆինանսական արդյունքների վրա:

Հարցման արդյունքները ցույց են տվել, որ հաճախորդների վատ սպասարկման արդյունքում ընկերությունների 27%-ը կորցրել է հաճախորդներին, 15%-ի բաժնետոմսերի գինն ընկել է, իսկ 23%-ը ստիպված է եղել փոխհատուցել հաճախորդներին:

Հարցման մասնակիցների գերակշռող մասը` 84%-ը, գտնում է որ հաճախորդների սպասարկումը համարվում է կամ «շատ» կամ «չափավոր» կարևոր իրենց ֆինանսական արդյունքների համար: Ընկերությունների միայն 36%-ը ներկայումս ունի ռազմավարություն, որը ներկայացնում է կապը հաճախորդների սպասարկման և գործունեության ֆինանսական արդյունքների միջև, իսկ 41%-ը գտնում է, որ նման ռազմավարություններն անհրաժեշտություն են, և իրենք աշխատում են դրանց վրա:

Դիտարկվել է  նաև այն հարցը, թե հաճախորդների սպասարկմանն առնչվող հարցերի գծով  արդյոք կա անմիջական ղեկավար ընկերությունների Խորհրդի կազմում, և պարզվել է, որ միայն 28%-ն ունի նման ղեկավար իրենց Խորհրդի կազմում: Իսկ առաջատար գործարարների միայն 29%-ն է գտնում, որ հաճախորդներին ուղղված  գործունեությունը կարող է էական լինել մասնագիտական գործունեության  զարգացման համար:

Ընկերությունների համար շարունակում են մնալ կարևոր հաճախորդների ներգրավման համար օգտագործվող ավանդական մեթոդները` հեռախոս, ուղղակի վաճառքներ, սակայն մեծ է նաև սոցիալական ցանցերի դերը, և հարցվածների 36%-ը նշել է, որ հաճախորդների ներգրավման համար օգտագործում են սոցիալական ցանցերը, ընդ որում հարցվածների 15%-ը գտնում է, որ սոցիալական ցանցերը կդառնան հաճախորդների հետ փոխազդեցության ամենակարևոր միջոցը, սակայն ավելի քան  25%-ը գտնում է, որ սոցիալական ցանցերը 2020 թվականին կունենան նույն նշանակությունը, ինչ ունեն ներկայում:

Ծառայությունների մատուցման որակի բարձրացման համար ընկերությունների 40%-ը մեծ նշանակություն է տալիս գիտահետազոտական նյութերին և անձնակազմի շարունակական կրթմանը և գտնում է, որ այդ ուղղություններով անհրաժեշտ է գումար ծախսել:

Բի-Դի-Օ ընկերությունների խմբի Հաճախորդների և շուկաների դեպարտամենտի Գլխավոր տնօրեն Ալլան Էվանսը նշել է. «Հաճախորդների ներգրավման և պահպանման համար պայքարը թեժ է լինելու յուրաքանչյուր շուկայում և ոլորտում: Շատերի համար այս պայքարը գոյատևման և մրցակցային առավելություններ ունենալու համար առանցքային գործոն է: Ճիշտ է, որ ընկերությունները  կենտրոնանան որակի, գների և նորամուծությունների վրա, բայց ոչ ծառայությունների մատուցման որակի հաշվին»: 

AMP
31/07/2025
դրամ
Դոլար (USD)
383.82
-0.02
Եվրո (EUR)
439.01
-3.9
Ռուբլի (RUR)
4.7656
+0.0611
Լարի (GEL)
141.81
-0.09
40775
-153
Արծաթ
467.94
-2.3