ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ԻՆՏԵՐՆԵՏ ՊՐՈՎԱՅԴԵՐՆԵՐ – ԱՇՈՒՆ 2012
«Հայաստանի առաջատար պրովայդերներ. աշուն 2012» հոդվածում ներկայացված են 2012թ.-ի աշնան ամիսներին Circle.am-ում գրանցված ցուցանիշները: Հրապարակված տվյալներից օգտվելու կամ դրանք արտատպելու դեպքում հղումը «Circle.am»-ին և «Բիզնես 24»-ին (www.b24.am) պարտադիր է (համապատասխան գիտելիքներ ունենալու դեպքում՝ ինտերնետում ակտիվ հղում :
Պրովայդերների ցուցանիշները հաշվարկվում են հայաստանյան պրովայդերների և սեփական IP հասցեներ ունեցող այլ կազմակերպությունների IP-ներից Circle.am-ում գրանցված կայքեր կատարված այցելությունների հիման վրա: Հայաստանյան IP հասցեների բազան մշտապես թարմացվում է, ինչի արդյունքում ավելացված նոր IP հասցեներն անմիջապես ընդգրկվում են մեր տվյալների բազա:
Հոդվածի առաջնային տարբերակը հրապարակված է www.b24.am կայքում:
Տեխնիկական խնդիրների պատճառով հոկտեմբերի 23-ից մինչև նոյեմբերի 9-ը պրովայդերների մասնաբաժինները հաշվարկող համակարգը չի գործել: Հոկտեմբեր ամսվա ցուցանիշները ներառում են տվյալ ամսվա միայն 23 օրերին, իսկ նոյեմբեր ամսվա ցուցանիշները` 21 օրերին արձանագրված թվերը: Ամեն դեպքում, կարծում ենք, որ ստացված տվյալները նույնպես մեծ ճշգրտությամբ ներկայացնում են իրական պատկերը:
ԱՄՍԱԿԱՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐ
Սեպտեմբեր – 1. Beeline` 48.02% (օգոստոսի համեմատ՝ -0.12 տոկ. կետ), 2. Orange` 16.51% (-0.87 տոկ. կետ), 3. Ucom` 14.02% (+0.23 տոկ. կետ), 4. Vivacell-MTS` 9.42% (+0.27% տոկ. կետ), 5. Rostelecom (նախկինում GNC-ALFA)` 3.32% (+0.04 տոկ. կետ), 6. ADC` 2.94% (-0.03 տոկ. կետ), 7. Arminco` 2.01% (+0.09 տոկ. կետ), 8. Karabakh-Telecom` 0.69% (+0.07 տոկ. կետ), 9. MyLan` 0.45% (-0.02 տոկ. կետ), 10. Web` 0.44% (-0.01 տոկ. կետ):
Հոկտեմբեր – 1. Beeline` 47.76% (սեպտեմբերի համեմատ՝ -0.26 տոկ. կետ), 2. Orange` 16.22% (-0.29 տոկ. կետ), 3. Ucom` 14.29% (+0.27 տոկ. կետ), 4. Vivacell-MTS` 9.48% (+0.06% տոկ. կետ), 5. Rostelecom` 3.67% (+0.35 տոկ. կետ), 6. ADC` 2.84% (-0.01 տոկ. կետ), 7. Arminco` 1.97% (-0.04 տոկ. կետ), 8. Karabakh-Telecom` 0.64% (-0.05 տոկ. կետ), 9. MyLan` 0.52% (+0.07 տոկ. կետ), 10. Web` 0.48% (+0.04 տոկ. կետ):
Նոյեմբեր – 1. Beeline` 47.22% (հոկտեմբերի համեմատ՝ -0.54 տոկ. կետ), 2. Orange` 16.42% (+0.20 տոկ. կետ), 3. Ucom` 14.62% (+0.33 տոկ. կետ), 4. Vivacell-MTS` 9.76% (+0.28% տոկ. կետ), 5. Rostelecom` 3.84% (+0.17 տոկ. կետ), 6. ADC` 2.71% (-0.13 տոկ. կետ), 7. Arminco` 1.91% (-0.06 տոկ. կետ), 8. Karabakh-Telecom` 0.67% (+0.03 տոկ. կետ), 9. MyLan` 0.45% (-0.07 տոկ. կետ), 10. Web` 0.42% (-0.06 տոկ. կետ):
Եթե համեմատենք այս տարվա նոյեմբերին գրանցված հայաստանյան այցելությունների ծավալներն անցյալ տարվա նոյեմբեր ամսվա նույն ցուցանիշների հետ, ապա պատկերը հետևյալն է. հայաստանյան այցելությունների ծավալն աճել է 24.75%-ով: Beeline-ի IP հասցեներից արձանագրված այցելությունների ծավալն աճել է 19.44%-ով, Orange` +21.71%, Ucom` +60.97%, Vivacell-MTS` +36.65%, Rostelecom` +93.16%, ADC` -14.84%, Arminco` +16.8%, Karabagh-Telecom` +16.08%, MyLAN` +27.58%, Web` -11.19%:
ԸՍՏ ՊՐՈՎԱՅԴԵՐՆԵՐԻ
Տասնյակը վստահությամբ գլխավորող Beeline-ի ցուցանիշն աշնան ընթացքում նվազել է 0.92 տոկոսային կետով, իսկ 2011թ.-ի նոյեմբերի համեմատ արձանագրվել է նվազում 2.1 տոկոսային կետով:
Երկրորդ տեղում է Orange-ը: Բջջային ինտերնետի առաջատարի ցուցանիշն աշնան ընթացքում նվազել է 0.96 տոկոսային կետով, իսկ անցյալ տարվա նոյեմբերի համեմատ արձանագրվել է կրճատում 0.41 տոկոսային կետով:
Երրորդ հորիզոնականը զբաղեցնող Ucom-ի ցուցանիշը բավական արագ տեմպով աճել է: Սեպտեմբեր-նոյեմբեր ամիսների ընթացքում այն աճել է 0.83 տոկոսային կետով, իսկ վերջին 12 ամիսների ընթացքում աճը կազմել է 3.29 տոկոսային կետ:
Չորրորդ տեղում Vivacell-MTS-ն է: Աշնան ընթացքում առաջատար բջջային օպերատորի ցուցանիշն աճել է 0.61 տոկոսային կետով: Վերջին մեկ տարում աճը կազմել է 0.85 տոկոսային կետ:
Հինգերորդ հորիզոնականում է Rostelecom-ը (GNC-Alfa ընկերությունն այժմ հանդես է գալիս այս ապրանքային նշանի ներքո): Պրովայդերի ցուցանիշը շարունակել է սրընթաց աճել: Աշնան ընթացքում աճը կազմել է 0.56 տոկոսային կետ, իսկ անցյալ տարվա նոյեմբերի համեմատ արձանագրվել է աճ 1.36 տոկոսային կետով:
Վեցերորդ տեղում ADC-ն է: Սեպտեմբեր-նոյեմբեր ամիսների ընթացքում ցուցանիշը կրճատվել է 0.26 տոկոսային կետով: 2011թ.-ի նոյեմբերի համեմատ անկումը կազմել է 1.26 տոկոսային կետ:
Յոթերորդ հորիզոնականը զբաղեցնող Arminco-ի ցուցանիշն աշնան ընթացքում նվազել է 0.01 տոկոսային կետով, իսկ վերջին մեկ տարվա ընթացքում ցուցանիշը կրճատվել է 0.13 տոկոսային կետով:
Ութերորդ տեղում է Ղարաբաղ Տելեկոմը: Վերջին երեք ամիսներին ընկերության ցուցանիշն աճել է 0.05 տոկոսային կետով, իսկ անցյալ տարվա նոյեմբերի համեմատ արձանագրվել է անկում 0.05 տոկոսային կետով:
Իններորդ հորիզոնականն է զբաղեցնում MyLan ընկերությունը: Աշնան ընթացքում ցուցանիշը նվազել է 0.02 տոկոսային կետով, իսկ վերջին 12 ամիսներին արձանագրվել է աճ 0.01 տոկոսային կետով:
Տասնյակը եզրափակում է Web-ը: Պրովայդերի ցուցանիշն աշնան ընթացքում նվազել է 0.03 տոկոսային կետով: Անցյալ տարվա նոյեմբերի համեմատ կրճատումը կազմել է 0.17 տոկոսային կետ:
ՏԱՐԵԿԱՆ ՄԻՏՈՒՄՆԵՐ
2012թ.-ի նոյեմբերի դրությամբ առաջատար 10 պրովայդերներին բաժին է ընկնում Circle.am-ում գրանցված հայաստանյան այցելությունների 98.02%-ը: Այս տարվա օգոստոսին սույն ցուցանիշը կազմել է 98.17%, իսկ 2011թ.-ի նոյեմբերին` 96.68%: Աշնան ընթացքում ցուցանիշը նվազել է 0.15 տոկոսային կետով, իսկ վերջին տարում արձանագրվել է աճ 1.34 տոկոսային կետով:
Առաջատար 5 պրովայդերների դեպքում պատկերը հետևյալն է. 2012թ.-ի նոյեմբերի դրությամբ առաջատար 5-յակին բաժին է ընկել Circle.am-ում գրանցված այցելությունների 91.86%-ը, օգոստոսին` 91.74%-ը, իսկ 2011թ.-ի նոյեմբերին` 90.36%-ը: Ամռան ընթացքում սույն ցուցանիշն աճել է 0.12, իսկ անցյալ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ` 1.5 տոկոսային կետով:
Ինչպես տեսնում ենք՝ աշնան ընթացքում զգալիորեն նվազել են վերջին տարիների անփոփոխ երկու առաջատարների ցուցանիշները. Beeline` -0.92 տոկոսային կետ, Orange` -0.96 տոկոսային կետ Միևնույն ժամանակ, աճել են Ucom-ի, Vivacell-MTS-ի և Rostelecom-ի ցուցանիշները: Այս ամենը վկայում է, որ մրցակցությունը սրվում է և’ բջջային, և’ ֆիքսված (լարային) ինտերնետի ոլորտներում: Տասնյակի առաջին 5 հորիզոնականները զբաղեցնող ընկերությունները ոլորտի հիմնական խաղացողներն են:
ԻՆՏԵՐՆԵՏ ԲՐԱՈՒԶԵՐՆԵՐԻ
ԵՎ ՕՊԵՐԱՑԻՈՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ՄԱՍՆԱԲԱԺԻՆՆԵՐ
2012թ.-ի նոյեմբեր ամսվա ընթացքում Circle.am-ում հայաստանյան IP հասցեներից գրանցված այցելություններն իրականացվել են բրաուզերների հետևյալ բաշխվածությամբ. 1. Google Chrome` 63.05%, 2. Firefox` 17.94%, 3. Internet Explorer` 8.23%, 4. Opera` 6.74%, 5. Safari` 1.91%:
Ստացված տվյալները բավական մոտ են Statcounter-ի կողմից հրապարակված՝ Հայաստանին վերաբերող տվյալներին. 1. Google Chrome` 69.89%, 2. Firefox` 18.71%, 3. Internet Explorer` 4.86%, 4. Opera` 3.99%, 5. Safari` 1.7%:
Օպերացիոն համակարգերի բաշխավածությունը հետևյալն է. 1. Windows 7` 56.1%, 2. Windows XP` 33.6%, 3. Windows Vista` 3.53%, 4. MacOSX` 1.32%, 5. iOS` 1.13%, 6. Android` 1.11%, 7. JAVA` 0.97%, 8. Linux` 0.77%, 9. Windows 8` 0.22%, 10. Symbian OS` 0.21%:
________________________________________
Քննարկումներին մասնակցելու կամ մեկնաբանություններ անելու համար կարող եք այցելելhttp://www.b24.am/report:
Circle.am-ի մասին – Հայկական ինտերնետի առաջատար վարկանիշային համակարգ: Circle.am-ում են գրանցվածհայկական առաջատար կայքերի բացարձակ մեծամասնությունը: Circle.am համակարգի միջոցով հաշվարկվում էհայկական կայքերի այցելությունների 80-90%-ը:
«B24.am»-ի (Բիզնես 24) մասին – Ֆինանսատնտեսական լրատվության առաջատար էլեկտրոնային նախագիծ: «Բիզնես 24»-ի շրջանակներում լայն կերպով լուսաբանվում են Հայաստանի և աշխարհի ֆինանսական ուբանկային, հանքարդյունաբերական ու գյուղատնտեսության, հարկային ու մաքսային, հեռահաղորդակցության ուբարձր տեխնոլոգիաների, ավտոմեքենաշինության և այլ ոլորտներ: