Տնտեսական

USD BUY - 387.00+1.00 USD SELL - 391.00+0.50
EUR BUY - 414.00+0.00 EUR SELL - 421.00+0.00
OIL:  BRENT - 83.97+1.39 WTI - 79.47+1.77
COMEX:  GOLD - 2319.40-0.22 SILVER - 27.71+0.43
COMEX:  PLATINUM - 991.60+0.41
LME:  ALUMINIUM - 2569.50+0.71 COPPER - 10029.50+1.21
LME:  NICKEL - 19256.00+0.10 TIN - 32593.00+1.91
LME:  LEAD - 2243.50+1.29 ZINC - 2960.00+1.96
FOREX:  USD/JPY - 155.58+0.27 EUR/GBP - 1.0749+0.07
FOREX:  EUR/USD - 1.0749+0.07 GBP/USD - 1.2495+0.11
STOCKS RUS:  RTSI - 1176.30-0.73
STOCKS US: DOW JONES - 39056.39+0.44 NASDAQ - 16302.76-0.18
STOCKS US: S&P 500 - 5187.67+0.00
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 38202.37-1.63 TOPIX - 2706.43-1.45
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 18313.86-0.90 SSEC - 3128.48-0.61
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8354.05+0.49 CAC40 - 8131.41+0.69
STOCKS EUR:  DAX - 18498.38+0.37
08/05/2024  CBA:  USD - 388.01+0.28 GBP - 484.90-1.43
08/05/2024  CBA:  EURO - 417.11-0.44
08/05/2024  CBA:  GOLD - 28936.57+334.40 SILVER - 340.06+9.72
Զեղչը որպես պրոդուկտ
21/07/2015 21:06
Կիսվել

Զեղչը որպես պրոդուկտ

Ինչքան մեծ է ապրանքի տեսականին, այնքան մեծ է հավանականությունը, որ գնումներն ավելի շատ կլինեն: Ապրանքի տեսականին «մեծացնելու» տարբերակներից մեկն էլ զեղչեր հայտարարելն է: Զեղչն ինքնին պրոդուկտ է, որը կարելի է վաճառել: Նույնիսկ կան ընկերություններ, որոնք շահույթ են ստանում միայն զեղչերի կուպոնների վաճառքից: Այդ ընկերություններն անվանվում են կուպոնատորներ: Հայաստանում զեղչերի վաճառքով զբաղվող, կուպոնատոր ընկերություններից են biglemon-ը, salesboom-ը և այլն:

Եթե Ձեր ընկերությունը չունի այնպիսի մարքեթինգային ռեսուրսներ, որնք հնարավորություն են տալիս  զեղչերի մասին տեղեկացնել մեծ թվով մարդկանց, ապա զեղչերի մասին տեղեկատվությունը կուպոնատորների միջոցով տարածելը լավագույն լուծումն է:

Զեղչեր նշանակելուց առաջ անհրաժեշտ է հասկանալ, թե կոնկրետ այդ` զեղչման ենթական պրոդուկտի դեպքում քանի տոկոս զեղչն ինչքանով է խթանում վաճառքների աճին: Սովորաբար ոչ մեծ բյուջե ունեցող ապրանքների դեպքում 20 տոկոսից պակաս զեղչերը չնչին ազդեցություն են ունենում վաճառքների ավելացման վրա, սակայն կախված պրոդուկտից՝ այդ թիվը կարող է փոխվել: Փոքր զեղչերի ազդեցությունը թուլացել է նաև կուպոնատորների տարածման արդյունքում:

Զեղչային համակարգն արդյունավետ կերպով ավելացնում է վաճառքները, եթե գործում է որպես գնային քաղաքականության համակարգ: Այսինքն` զեղչը հայտարարվում է ոչ թե այն պահին, երբ ավելորդ ապրանքից արագ ազատվելու ձգտում կա, այլ մշակված է նախօրոք` կախված սեզոնից, թիրախային խմբի պահանջներից, գնվող ապրանքի քանակից, աշխարհագրական դիրքից, կանխիկ գնումներից, կրկնակի գնումից, որպես նվեր և այլն:

Զեղչերի տեսակները հետևյալն են.

· Զեղչ կանխիկ գնման դիմաց: Այս դեպքում խրախուսվում են կանխիկ գնորդները, քանի որ դա փոքրացնում է գործարկի երկարությունը: Նմանատիպ զեղչեր կարող են լինել ոչ միայն կանխիկի, այլ համեմատաբար ավելի արագ վճարումների համար: Օրինակ` զեղչ 2 ամսվա փոխարեն 1 ամսում վճարելու դիմաց, զեղչ 10 օրում վճարելու դիմաց և այլն:

· Զեղչ մեծ քանակների դեպքում: Այս դեպքում զեղչը ձևավորվում և մեծանում է կախված գնվող ապրանքի ծավալներից:

· Շրջանառության զեղչ: Այս դեպքում զեղչը տրվում է մշտական հաճախորդներին, մեծ շրջանառության համար: Մշտական հաճախորդներին զեղչ տրամադրելը մեծացնում է ընկերության լոյալ հաճախորդների թիվը և  ավելացնում կրկնակի գնումներ կատարելու շահագրգռվածությունը:

· Զեղչեր դիլերներին (dealer discount): Այս դեպքում զեղչ է տրվում գործընկեր կազմակերպություններին, որոնք զբաղվում են Ձեր պրոդուկտի մշտական վաճառքով: Օրինակ` մեքենաների վաճառքի ոլորտում դիլերական զեղչեր միշտ գործում են:

· Հատուկ զեղչեր (extra discount): Հատուկ զեղչեր վաճառքի մենեջերները տրամադրում են այն հաճախորդներին, որոնք երկարաժամկետ և հատուկ հետաքրքրություն են ներկայացնում: Հատուկ զեղչերը կարող են կիրառվել փորձնական ապրանքի տրամադրման դեպքում, կայուն պատվերներ անող հաճախորդերի, VIP հաճախորդների դեպքում և այլն:

· Արտահանման զեղչեր: Արտահանման զեղչերը գումարվում են այլ զեղչերին և տրվում են այն հաճախորդներին, ովքեր զբաղվում են Ձեր պրոդուկտի արտահանմամբ: Արտահանման զեղչերի նպատակն է մեծացնել պրոդուկտի մրցակցային կարողությունները արտասահմանյան շուկաներում:

· Ոչ սեզոնային պրոդուկտի զեղչ: Այս դեպքում զեղչը խնդիր ունի խրախուսել ոչ սեզոնային գնումները, ինչը հնարավորություն է տալիս արագացնելու ներդրված գումարների շրջանառությունը, մեծացնում է տարբեր սեզոնանների պրոդուկտների հավասարակշռությունը, թեթևացնում է պահեսների ծանրաբեռնվածությունը և այլն: Ոչ սեզոնային պրոդուկտի նկատմամբ զեղչերը ակտիվ օգտագործվում են հագուստի ոլորտում: Հայաստաում նույնպես ոչ սեզոնային հագուստների նկատմամբ զեղչերը բրենդային խանութների դեպքում մշակված և արդյունավետ կիրառվող քաղաքականություն է:

· Զեղչ հնացած տեսականու համար: Այս զեղչն իր ֆունկցիոնալ նշանակությամբ նման է նախորդին, բայց խնդիր ունի սպառել մոդայից դուրս, հնացած պրոդուկտը:

· Զեղչեր կոմպլեքս գնման համար: Հաճախ պրոդուկտին կից կան նաև լրացնող, կից պրոդուկտներ: Այս դեպքում զեղչ է տրամադրվում փոխլրացնող ապրանքների համատեղ գնումների դեպքում և խնդիր ունի մեծացնել վաճառվող ապրանքների տեսականին և միջին չեկը:

· Ակումբային զեղչեր: Շատ ընկերություններ ունեն իրենց ակումբները, որոնց անդամներն այլ գնորդների հետ համեմատած ունեն որոշ առավելություններ և այդ առավելություններից ամենակարևորը զեղչերի հնարավորությունն է: Ակումբային զեղչերը մեծացնում են լոյալ ու մշտական հաճախորդների քանակը:

· Զեղչեր կապված որևէ իրադարձության կամ օրվա հետ: Օրինակ` ամանորյա զեղչերն ամենատարածվածներից են աշխարհում և մի քանի անգամ մեծացնում են ապրանքաշրջանառությունը:

· Զեղչ կապված ժամկետների հետ: Օրինակ` մինչև հունիսի 10 գնումների դեպքում 30 տոկոս զեղչ: Վերջնաժամկետի առկայությունը միշտ ավելացնում է գնումների քանակը:

Զեղչերի հնարավոր տարբերակները կարելի է շարունակել, սակայն այսքանն էլ բավարար է պատկերացնելու համար, թե զեղչային երկարաժամկետ մշակված համակարգն ինչքան մեծ ազդեցություն կարող է ունենալ վաճառքների ավելացման, շրջանառության մեծացման հարցում:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել vmiraqyan@gmail.com էլ.փոստի հասցեով:

08/05/2024
դրամ
Դոլար (USD)
388.01
+0.28
Եվրո (EUR)
417.11
-0.44
Ռուբլի (RUR)
4.21
-0.05
Լարի (GEL)
144.79
+0.09
28936.57
+334.40
Արծաթ
340.06
+9.72