Տնտեսական

USD BUY - 395.00+0.00 USD SELL - 401.00+0.00
EUR BUY - 413.00+0.50 EUR SELL - 418.00+1.00
OIL:  BRENT - 79.33-0.95 WTI - 75.77-2.06
COMEX:  GOLD - 2766.50+0.85 SILVER - 31.60+0.57
COMEX:  PLATINUM - 969.70+0.80
LME:  ALUMINIUM - 2691.50+0.26 COPPER - 9275.00+0.92
LME:  NICKEL - 16102.00+0.03 TIN - 30390.00+2.07
LME:  LEAD - 1985.00+0.92 ZINC - 2963.50+0.73
FOREX:  USD/JPY - 155.79+0.48 EUR/GBP - 1.0415+0.27
FOREX:  EUR/USD - 1.0415+0.27 GBP/USD - 1.2338+0.35
STOCKS RUS:  RTSI - 915.60+0.00
STOCKS US: DOW JONES - 44025.81+1.24 NASDAQ - 19756.78+0.64
STOCKS US: S&P 500 - 6049.24+0.88
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 39646.25+1.58 TOPIX - 2737.19+0.87
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 19778.77-1.63 SSEC - 3213.62-0.89
STOCKS EUR:  FTSE100 - 8548.29+0.33 CAC40 - 7770.95+0.48
STOCKS EUR:  DAX - 21042.00+0.25
22/01/2025  CBA:  USD - 398.74-0.10 GBP - 493.00+4.66
22/01/2025  CBA:  EURO - 416.60+3.80
22/01/2025  CBA:  GOLD - 35098.00+377.00 SILVER - 390.81+2.85
Փոստով առաջարկի տարածում
22/08/2015 19:26
Կիսվել

Փոստով առաջարկի տարածում

Փոստով առաջարկի տարածումը նման է E-mail մարքեթինգին, սակայն միաժամանակ ունի շատ տարբերություններ: Փոստով առաջարկը ենթադրում է ավանդական տարբերակով, թղթի վրա առաջարկի ներկայացում, որն ուղարկվում է փոստի միջոցով:

Քանի որ այժմ էլեկտրոնային նամակ ուղարկելը շատ հեշտ է, դրանից օգտվում են սպամ տարածելու սիրահարներն ու հիմնականում ոչ տեղին առաջարկներով հոգնեցնում են պոտենցիալ գնորդներին: Արդյունքում թուլանում է վստահությունն ընդհանրապես ելեկտրանային նամակների նկատմամբ: Էլեկտրոնային նամակագրության տարածման հետևանքով ավանդական նամակների թիվն ավելի փոքրացել է, և որպես արդյունք` ավանդական նամակի նկատամբ վերաբերմունքը` ավելի լրջացել:

Փոստով կոմերցիոն առաջարկի արդյունավետության բարձրացման  համար անհրաժեշտ է պահպանել մի սկզբունք.

  • Նանակով դիմել կազմակերպության կոնկրետ ոլորտի պատասխանատուին: Երբ նամակը հասցեագրված է կազմակերպությունում որևէ պաշտոնիայի, ոչ թե ընդհանուր կազմակերպությանը, ապա դա ավելացնում է նամակին պատասխանելու պատասխանատվությունը: Ճիշտ է, այդ դեպքում զանգվածային քանակով նամակներ պատրաստելը դժվարանում է, բայց օգնության կարող է հասնել համապատասխան CRM համակարգը:

  • Նամակը ներառի ոչ թե գովազդ, այլ փոխշահավետ համագործակցության առաջարկ: Եթե նամակի տեքստը գովազդային առաջարկի ֆորմատով լինի, ապա արդյունավետությունն ավելի պակաս կլինի, քան հետաքրքիր, փոխշահավետ առաջարկի դեպքում:

  • Նամակն ուղարկել ինչ-որ առիթով: Առիթը կարող է լինել Ձեր պրոդուկտի նոր տեսականին, նոր զեղչերը, երկարաժամկետ համագործակցության առաջարկ ներառի և այլն:

  • Առաջարկն ունենա վերջնաժամկետ: Ինչպես այլ ոլորտներում, այստեղ նույնպես վերջնաժամկետը մեծացնում է հաճախորդի կողմից գործնական քայլերի դիմելու հավանականությունը:

Նամակն ավելի արդյունավետ դարձնելու համար կից կարող եք ուղարկվել հավելյալ նյութեր նկարների, տեսանյութերի, քարտեզների կամ բուկլետների տեսքով:

Նամակով ուղարկվող կոմերցիոն առաջարկն ունի որոշակի կառուցվածք, որի պահպանումը մեծացնում է արդյունավետությունը: Նամակով կոմերցիոն առաջարկի ներկայացման սկզբունքների մասին կխոսենք ստորև:

Նամակի սկզբում սխալ է ներկայացնել Ձեր ընկերության ձեռքբերումներն ու առավելությունները, դրանց մասին ավելի լավ է վերջում նշել: Սխալ է նաև քննադատել այն ընկերությանը, ում ուղղված է նամակը: Քննադատելը երբեմն օգտագործվում է ուշադրություն գրավելու համար, սակայն այդպես սկսելը կարող է բացասական վերաբերմունք առաջացնել: Չարժե նաև հենց սկզբում չափազանցնել առաջարկվող պրոդուկտի նշանակությունը:

Պրոդուկտը ներկայացնել հասկանալի լեզվով: Կարևոր է, որ հաճախորդը պրոդուկտի մասին կարդալիս հասկանա, թե ինչ խնդիրներ կարող է լուծել առաջարկվող ապրանքով, ոչ թե ճոխ ներկայացվի առավելությունները:

Ցանկալի է ներկայացնել համագործակցության փուլերը, գործընթացը, որպեսզի հաճախորդի համար պարզ լինի, թե Ձեզ դիմելուց հետո ինչ գործողություններ են սպասվում:

Բացասկան է ընդհանրացված հայտարարությունների, օրինակների առկայությունը, ցանկալի է ամեն ինչ կոնկրետ ու հասկանալ լինի: Դրական է նաև վիճակագրության առկայությունը, թե երբ և ի՞նչ խնդիրներ եք լուծել Ձեր պրոդուկտով, ինչ կազմակերպությունների հետ եք աշխատել և այլն:

Եվ այս ամենը հնարավորինս համառոտ և որակյալ թղթի վրա:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել vmiraqyan@gmail.com էլ.փոստի հասցեով:

22/01/2025
դրամ
Դոլար (USD)
398.74
-0.10
Եվրո (EUR)
416.60
+3.80
Ռուբլի (RUR)
4.05
+0.05
Լարի (GEL)
139.52
-0.43
35098.00
+377.00
Արծաթ
390.81
+2.85