Տնտեսական

USD BUY - 381.50+0.25 USD SELL - 383.50-0.50
EUR BUY - 447.00+1.00 EUR SELL - 450.50+1.00
OIL:  BRENT - 66.20-1.82 WTI - 62.52-0.93
COMEX:  GOLD - 3889.80-0.10 SILVER - 47.32+0.13
COMEX:  PLATINUM - 1609.90-1.75
LME:  ALUMINIUM - 2680.50+1.61 COPPER - 10268.50+2.95
LME:  NICKEL - 15235.00-0.78 TIN - 35410.00+3.23
LME:  LEAD - 1988.50-0.67 ZINC - 2960.00+2.48
FOREX:  USD/JPY - 147.94-0.39 EUR/GBP - 1.1741+0.16
FOREX:  EUR/USD - 1.1741+0.16 GBP/USD - 1.3443+0.09
STOCKS RUS:  RTSI - 1023.75+0.33
STOCKS US: DOW JONES - 46397.89+0.18 NASDAQ - 22660.01+0.30
STOCKS US: S&P 500 - 6688.46+0.41
STOCKS JAPAN:  NIKKEI - 44932.63-0.25 TOPIX - 3137.60+0.19
STOCKS CHINA:  HANG SENG - 26855.56+0.87 SSEC - 3882.78+0.52
STOCKS EUR:  FTSE100 - 9350.43+0.54 CAC40 - 7895.94+0.19
STOCKS EUR:  DAX - 23880.72+0.57
30/09/2025  CBA:  USD - 382.52-0.23 GBP - 514.03+0.07
30/09/2025  CBA:  EURO - 449.38+0.84
30/09/2025  CBA:  GOLD - 47064+673 SILVER - 577.41+23.65
Փոստով առաջարկի տարածում
22/08/2015 19:26
Կիսվել

Փոստով առաջարկի տարածում

Փոստով առաջարկի տարածումը նման է E-mail մարքեթինգին, սակայն միաժամանակ ունի շատ տարբերություններ: Փոստով առաջարկը ենթադրում է ավանդական տարբերակով, թղթի վրա առաջարկի ներկայացում, որն ուղարկվում է փոստի միջոցով:

Քանի որ այժմ էլեկտրոնային նամակ ուղարկելը շատ հեշտ է, դրանից օգտվում են սպամ տարածելու սիրահարներն ու հիմնականում ոչ տեղին առաջարկներով հոգնեցնում են պոտենցիալ գնորդներին: Արդյունքում թուլանում է վստահությունն ընդհանրապես ելեկտրանային նամակների նկատմամբ: Էլեկտրոնային նամակագրության տարածման հետևանքով ավանդական նամակների թիվն ավելի փոքրացել է, և որպես արդյունք` ավանդական նամակի նկատամբ վերաբերմունքը` ավելի լրջացել:

Փոստով կոմերցիոն առաջարկի արդյունավետության բարձրացման  համար անհրաժեշտ է պահպանել մի սկզբունք.

  • Նանակով դիմել կազմակերպության կոնկրետ ոլորտի պատասխանատուին: Երբ նամակը հասցեագրված է կազմակերպությունում որևէ պաշտոնիայի, ոչ թե ընդհանուր կազմակերպությանը, ապա դա ավելացնում է նամակին պատասխանելու պատասխանատվությունը: Ճիշտ է, այդ դեպքում զանգվածային քանակով նամակներ պատրաստելը դժվարանում է, բայց օգնության կարող է հասնել համապատասխան CRM համակարգը:

  • Նամակը ներառի ոչ թե գովազդ, այլ փոխշահավետ համագործակցության առաջարկ: Եթե նամակի տեքստը գովազդային առաջարկի ֆորմատով լինի, ապա արդյունավետությունն ավելի պակաս կլինի, քան հետաքրքիր, փոխշահավետ առաջարկի դեպքում:

  • Նամակն ուղարկել ինչ-որ առիթով: Առիթը կարող է լինել Ձեր պրոդուկտի նոր տեսականին, նոր զեղչերը, երկարաժամկետ համագործակցության առաջարկ ներառի և այլն:

  • Առաջարկն ունենա վերջնաժամկետ: Ինչպես այլ ոլորտներում, այստեղ նույնպես վերջնաժամկետը մեծացնում է հաճախորդի կողմից գործնական քայլերի դիմելու հավանականությունը:

Նամակն ավելի արդյունավետ դարձնելու համար կից կարող եք ուղարկվել հավելյալ նյութեր նկարների, տեսանյութերի, քարտեզների կամ բուկլետների տեսքով:

Նամակով ուղարկվող կոմերցիոն առաջարկն ունի որոշակի կառուցվածք, որի պահպանումը մեծացնում է արդյունավետությունը: Նամակով կոմերցիոն առաջարկի ներկայացման սկզբունքների մասին կխոսենք ստորև:

Նամակի սկզբում սխալ է ներկայացնել Ձեր ընկերության ձեռքբերումներն ու առավելությունները, դրանց մասին ավելի լավ է վերջում նշել: Սխալ է նաև քննադատել այն ընկերությանը, ում ուղղված է նամակը: Քննադատելը երբեմն օգտագործվում է ուշադրություն գրավելու համար, սակայն այդպես սկսելը կարող է բացասական վերաբերմունք առաջացնել: Չարժե նաև հենց սկզբում չափազանցնել առաջարկվող պրոդուկտի նշանակությունը:

Պրոդուկտը ներկայացնել հասկանալի լեզվով: Կարևոր է, որ հաճախորդը պրոդուկտի մասին կարդալիս հասկանա, թե ինչ խնդիրներ կարող է լուծել առաջարկվող ապրանքով, ոչ թե ճոխ ներկայացվի առավելությունները:

Ցանկալի է ներկայացնել համագործակցության փուլերը, գործընթացը, որպեսզի հաճախորդի համար պարզ լինի, թե Ձեզ դիմելուց հետո ինչ գործողություններ են սպասվում:

Բացասկան է ընդհանրացված հայտարարությունների, օրինակների առկայությունը, ցանկալի է ամեն ինչ կոնկրետ ու հասկանալ լինի: Դրական է նաև վիճակագրության առկայությունը, թե երբ և ի՞նչ խնդիրներ եք լուծել Ձեր պրոդուկտով, ինչ կազմակերպությունների հետ եք աշխատել և այլն:

Եվ այս ամենը հնարավորինս համառոտ և որակյալ թղթի վրա:

Վահրամ Միրաքյան

Ձեր հարցերը և մեկնաբանությունները կարող եք գրել ստորև կամ դրանք ուղարկել vmiraqyan@gmail.com էլ.փոստի հասցեով:

30/09/2025
դրամ
Դոլար (USD)
382.52
-0.23
Եվրո (EUR)
449.38
+0.84
Ռուբլի (RUR)
4.64
+0.0141
Լարի (GEL)
140.57
-0.77
47064
+673
Արծաթ
577.41
+23.65